Tuesday, March 15, 2011

something yg berwarna purple??

korang suke warne ape..?? kalau saya, saya suke warna kuning..sbb pe saya suke warna kuning..?? sebab kuning tu cantik sangat..huhu..


warna lain pun cantik jugak..tapi saya tetap nak cakap yg warna kuning itu CANTIK.. fullstop!!hehe.. tidak dinafikan lagi tanpa warna dalam kehidupan kite, hidup kite tidak bermakna..sebab warnalah yg mencorak kehidupan kite..warna yg dimaksudkan bukan sekadar kuning, purple, hijau ke..bukan.. tapi perjalanan hidup kite sendiri..kite hidup di muka bumi ini, bukan untuk sia-sia,,tetapi untuk menjadi khalifah di dunia..oleh sebab itu, kite di uji dengan bermacam-macam masalah, pergolakan, dan mudarat.. kekayaan, kesenangan, dan juga kemewahan juga satu ujian yg Allah beri..jadi, beringat-ingatlaah sahabat-sahabat semua.. :) chill.....

warnailah kehidupan kite dengan aura positif..
berilah senyuman kepada insan lain, kerana.. walaupun kite sedang berduka, tetapi kite mampu membahagiakan dan menceriakan orang di sekeliling kita walaupun sedikit cuma.. :)


Descrption picture : key chain yg terukir 'Sarawak'.. senior sekerja saya beri..hehe..

No comments: