Tuesday, April 19, 2011

ini, kisah Praktikel punyer cerita

hari ni hari yang sangat mendebarkan. Agak mendebarkan jugak la. Sebab nyer aku kene present untuk Industrial Training. Pastu kene hantar report.  Actually praktikal pun belum habis, oleh kerana aku masuk lambat, so habis pun lambat la.  Tapi kene present on that day sama-sama dengan 1st group praktikel yg lain.


so..


dengan ini..


dan hari ini..


Perhitungan..
























































alhamdulillah...
selepas habis presentation je, aku rasa lega sangat-sangat. Sebab dah habis. :)
Report, log book, evaluation form semua dah hantar. Pasni tunggu  carry mark ajer Ya Allah permudahkan aku ya Allah..sesungguhnyer aku sangat la takut.. ya Allah..




Adah, kak Ida, Miss Yaya, Syafiq, Aika, Ita, Leen, Olen n Peroz

pas habis je, kami bersalaman dgn miss n amek gambar..sedih.. rindu.. teringat kenagan time kat kelas..
erm..mmg rindulah!!

Aika wat presentation..xsempat nak amek gambar semua orang..
mana yg dapat jela k..hehe

MK 2

RINDU!!!
utk kak Ida..congrate dah habis presentation time Isnin..huhu

rindu kat korang semua lah..!!! 








opps..!!!!








nak tahu kisah Story Mory pasal aku time praktikel..??

TUNGGU *\o/*

No comments: